The higher, the better

/ nedeľa, marca 2 /
Ahojte! Najskôr by som chcela poďakovať všetkým anonymom na asku, ktorí ma ženú do blogovania :D Opäť mi nedalo a musela som sa ozvať. V poslednej dobe ide opäť môj život na krivke smerom dole. Bola som dlho chorá, zlomila som si prst na nohe a mám s 90% pravdepodobnosťou alergiu na bielu múku.

Teraz k tým veselším veciam :) dnes sme boli s Lyanelle fotiť a točiť jej outfit tak sa môžete tešiť na jedno veľké mega video getting ready + outfit :) Okrem tohoto fotím sama, pre seba tak sa chcem s vami podeliť o jednu fotku, ktorú som fotila myslím minulý týždeň :) Nabudúce čakajte tých 25 faktov o mne, sľubujem! :D


Ako ste strávili jarné prázdniny  vy? :) 
Máte na mňa nejaké otázky alebo dotazy? Kľudne mi píšte na môj ASK.FM :)

0 people's thoughts:

Zverejnenie komentára